Fenerbahçe’nin olağanüstü seçimli genel kurulunda adı sıkça anılan Aykut Kocaman, son dönemde yaşanan gelişmelere dair açıklama yaptı. Kendisine yöneltilen sorulara yanıt veren Kocaman, kamuoyunu aydınlatmanın önemine dikkat çekti.
Kocaman, açıklamasında, "Son bir ay içerisinde bazı yanıltıcı haberlerin dolaşması sebebiyle bu açıklamayı yapma ihtiyacı hissettim," ifadelerini kullandı. 1 Mayıs 2026 tarihi itibarıyla gelişen süreçte kendisinin resmi bir rolü olmadığını belirten Kocaman, Fenerbahçe’nin sezon planlaması üzerine Oğuz Çetin ile yoğun bir çalışma yürüttüklerini ifade etti.
Ancak, teknik kadro değerlendirmesi sırasında iletişimlerin kesilmesi üzerine bazı haberlerin medyada yer bulduğunu aktaran Kocaman, bu durumu üzüntüyle karşıladığını belirtti. 16 Haziran Salı gecesi yaptığı telefon görüşmesinin ardından, Fenerbahçe Yönetimi’nin bir karar aldığını öğrendiğini vurguladı.
Başarı ve başarısızlık konularında yönetimlerin sorumluluğuna dikkat çeken Kocaman, "Bir spor kulübündeki başarı ve başarısızlıkların en büyük payı yönetimlerin kararlarıyla şekillenir," dedi. İsmail Kartal ve ekibine başarı dileyen Kocaman, Fenerbahçe’nin menfaatlerinin öncelikli olduğunu vurguladı.
Son olarak, geçmişte yaşanan kırgınlıkların Fenerbahçe sevgisinin önüne geçmeyeceğini ifade eden Kocaman, bu süreçte kulübün başarıya ulaşmasını içtenlikle temenni ettiğini dile getirdi.
