A Milli Erkek Voleybol Takımımız, Polonya ile oynadığı karşılaşmada zorlu bir mağlubiyetle ayrıldı. Maçın en skorer oyuncusu olan Adis Lagumdzija, 31 sayıyla takımının mücadele gücünü artırmaya çalıştı ancak bu, galibiyeti getirmeye yetmedi.
Ev sahibi Polonya, milli takımımıza karşı üstün bir performans sergileyerek maçı karar setine taşımayı başardı. Daha önceki iki karşılaşmayı da 3-0 kaybeden milliler, bu kez de rakibi karşısında set alamadı.
Son Dünya Şampiyonası’nda da Polonya ile karşılaşan milliler, o maçta da set kazanma başarısı gösterememişti. Bu durum, takımın Polonya karşısındaki zorlu geçmişini gözler önüne seriyor.
Türkiye, 2026 Milletler Ligi’nin ikinci haftasında üçüncü maçını Arjantin ile oynayacak. Bu mücadele, 27 Haziran Cumartesi günü TSİ 21.30’da gerçekleşecek.
Milliler, Arjantin karşısında alacakları sonuçla birlikte, uluslararası arenadaki başarılarını artırmayı hedefliyor. Takım, Polonya karşısındaki mağlubiyeti geride bırakıp yeni bir başlangıç yapma arzusu taşıyor.
