Türkiye, 1 Nisan 2016 itibarıyla 4,5G teknolojisini kullanmaya başladı ve bu süreçte önemli bir ilerleme kaydetti.
Geçtiğimiz yıl sonu itibarıyla 4,5G’de yerlilik oranı yüzde 51’e yükselerek, belirlenen hedefin üzerinde bir başarı elde edildi.
Bu başarı, Türkiye’nin teknoloji alanında kendi kaynaklarını kullanarak ne kadar ilerlediğini gösteriyor ve gelecekteki yatırımlar için umut verici bir zemin oluşturuyor.
Önümüzdeki günlerde, 5G teknolojisinde de benzer bir başarıyı yakalamak için çalışmalar hız kazanacak ve ülkemizin dijital dönüşümüne katkı sağlanacak.
