Bursa’nın Yıldırım ilçesinde, Şirinevler Mahallesi’nde meydana gelen olayda, iş yerinden çıkan genç kadın, evine gitmek üzere servis aracından indi. Yaklaşık 100 metre yürüdükten sonra, üç kişinin saldırısına uğradı.
Görgü tanıklarının ifadelerine göre, genç kadın saldırganlar tarafından darp edilerek zorla bir araca bindirildi. Olay anında çevrede bulunan vatandaşlar, durumu hemen yetkililere bildirdi.
Aile, kızlarının bir an önce bulunması için yetkililere çağrıda bulunarak, olayın aydınlatılmasını ve kızlarının sağ salim geri dönmesini istediklerini belirtti. Olayın ardından polis ekipleri, genç kadını bulmak için geniş çaplı bir araştırma başlattı.
Saldırı sonrası bölgedeki güvenlik kameralarının incelendiği ve tanıkların ifadelerinin alındığı kaydedildi. Yetkililer, olayla ilgili soruşturmanın titizlikle sürdürüleceğini açıkladı.
Bu tür olayların yaşanması, toplumda büyük endişe yaratırken, güvenlik önlemlerinin artırılması gerektiği yönünde çağrılar yapılıyor. Vatandaşlar, benzer durumlarla karşılaşmamaları için dikkatli olmaları gerektiğini vurguladı.
