Transferi için emek verenlere teşekkür eden tecrübeli futbolcu, “Çok mutluyum.
Burada olmak gurur verici.
Burayı özlediğimi biliyordum ama ne kadar çok özlediğimi şimdi anladım.
Yine bana bu büyük kulüpte sağ olsun fırsat verdiler.
Gittiğimden beri sürekli takip ediyorum, uzakta da olsam işlerin içerisindeyim.
Sanki hiç gitmemiş gibiyim.
Bu büyük kulüp başka yerde yok.
Avrupa’da fırsat buldum, tecrübelendim ama gerçekten Fenerbahçemizin büyüklüğü başka.” ifadelerini kullandı.
“Ocak ayında ilk iletişim oldu.
