Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Vedat Muric, tekrar Fenerbahçe’de forma giymenin gururunu yaşıyor

Transferi için emek verenlere teşekkür eden tecrübeli futbolcu, “Çok mutluyum. Burada olmak gurur verici. Burayı özlediğimi biliyordum ama ne kadar çok özlediği

Transferi için emek verenlere teşekkür eden tecrübeli futbolcu, “Çok mutluyum.

Transferi için emek verenlere teşekkür eden tecrübeli futbolcu, “Çok mutluyum.

Burada olmak gurur verici.

Burayı özlediğimi biliyordum ama ne kadar çok özlediğimi şimdi anladım.

Yine bana bu büyük kulüpte sağ olsun fırsat verdiler.

Gittiğimden beri sürekli takip ediyorum, uzakta da olsam işlerin içerisindeyim.

Sanki hiç gitmemiş gibiyim.

Bu büyük kulüp başka yerde yok.

Avrupa’da fırsat buldum, tecrübelendim ama gerçekten Fenerbahçemizin büyüklüğü başka.” ifadelerini kullandı.

“Ocak ayında ilk iletişim oldu.