Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

4,5G’de Yerlilik Hedefi Aşıldı, Sıra 5G’de

Türkiye, 4,5G teknolojisinde yerlilik oranını artırmayı başardı ve şimdi 5G için hedeflerini belirliyor.

Türkiye, 4,5G teknolojisinde yerlilik oranını artırmayı başardı ve şimdi 5G

Türkiye, 1 Nisan 2016 itibarıyla 4,5G teknolojisini kullanmaya başladı ve bu süreçte önemli bir ilerleme kaydetti.

Geçtiğimiz yıl sonu itibarıyla 4,5G’de yerlilik oranı yüzde 51’e yükselerek, belirlenen hedefin üzerinde bir başarı elde edildi.

Bu başarı, Türkiye’nin teknoloji alanında kendi kaynaklarını kullanarak ne kadar ilerlediğini gösteriyor ve gelecekteki yatırımlar için umut verici bir zemin oluşturuyor.

Önümüzdeki günlerde, 5G teknolojisinde de benzer bir başarıyı yakalamak için çalışmalar hız kazanacak ve ülkemizin dijital dönüşümüne katkı sağlanacak.